Festival & Events

Skab en direkte kontakt med dine tilskuerne, og gør deres besøg mere sikkert, samtidig med at du kan øge salget.

Vi hjælper dig hele vejen rundt

Kassesystem

Pladsservering

Afhentningsboder

Bestillings-app

Kalender / vagtplanlægning

Bestillingsoversigt

Kommunikation til tilskuerne via push-beskeder

Statistikker og administration

Salg direkte fra boden

Salg

Nemt og overskueligt salgsværktøj

Salg-siden viser alle oprettede varer delt op under kategorier. Vælg en vare for at tilføje den til kurven. I kurven er det muligt at tilføje en kommentar til varen.

Brugeren kan hurtigt vælge, hvilken kasse salget skal registreres i.

Når en bestilling er oprettet i kassen, sendes der en besked til den bruger som skal enten tilberede eller finde vare til bestillingen.

Markér bestillingen som leveret, så oprettes der ikke en bestilling til kokken eller tjeneren efterfølgende.

Salg

Overskuelig betalingsside

Under betalingssiden, vælges betalingsform; kontant, kreditkort, gavekort eller værdikupon. Det er muligt at vælge flere betalingsmuligheder på samme bestilling.

Se et overblik over ordren, det modtaget beløb, samt eventuelle byttepenge.

Gæsten opretter en ordre til afhentning fra bestillings appen.

Afhentning

Vis kvittering

Når boden har sendt notifikation til kunden om at bestillingen er klar, ændres kvitteringen status til klar, og markeres tydelig med grøn, kunden skal nu vise kvitteringen i boden ved afhentning.

Telefonens lokation

Find serveringsstedet

Ved hjælp at telefonens position, vises alle BOB serveringssteder i 10 km omkreds, brugeren kan nu se åbningstider samt anbefalinger fra andre kunder.

Hent selv

Vælg afhentnings bod

Når kunden har valgt et serveringssted, vælges der om kunden ønsker selv at hente ordren, eller få den serveret. I dette eksempel vælger vi afhentning, og kunden skal nu vælge i hvilken bod man ønsker at kunne afhente ordren.

Vælg kategori

Hvad tilbyder boden

Her vises kun de kategorier og vare som sælges i den valgte bod.

Vælg vare

Vare i valgte kategori

Se vare i den valgte kategori, se også eventuelle anbefalinger fra andre kunder.

Opret bestilling

Vælg antal

Vælg antal samt eventuelle valgmuligheder, i dette tilfælde mærket på den øl man ønsker. Og tilføj varen til kurven.

Bestilling

Færdiggør bestilling

Se de valgte vare samt informationer omkring afhentningszone. Vælg om du vil give drikkepenge i forbindelse med bestillingen.

Bestilling

Færdiggør bestilling

Vælg betalingsform, og tilknyt en eventuel kommentar til bestillingen. Swipe for at gå til betalingssiden.

Afslut bestilling

Betal

Betal via kredit kort eller MobilePay.

Kvittering fra boden

Godkendt

Du får en kvittering fra boden når de har accepteret din bestilling, hvis bestillingen afvises trækkes der ingen penge fra kunden.

Notifikation

Klar til afhentning

Når boden har bestillingen klar, sendes der en notifikation til kunde om at bestillingen er klar til afhentning i boden.

Afhentning

Vis kvittering

Når boden har sendt notifikation til kunden om at bestillingen er klar, ændres kvitteringen status til klar, og markeres tydelig med grøn, kunden skal nu vise kvitteringen i boden ved afhentning.

Telefonens lokation

Find serveringsstedet

Ved hjælp at telefonens position, vises alle BOB serveringssteder i 10 km omkreds, brugeren kan nu se åbningstider samt anbefalinger fra andre kunder.

Bestillingen kommer over i kassesystemet

Salg

Ny bestilling fra app

Når der kommer en ny bestilling fra en kunde igennem bestillingsappen, blinker tjener ikonet oppe i højre hjørne.

Er der lyd på skærmen, vil der også komme en notifikation i form af en bing lyd, lyden vil komme hvert 10 sekund.

Når den nye bestilling er markeret som set, stopper både lyd og blink notifikationer.

Salg

Ny bestilling fra app

Når der klikkes på den blinkende tjenerikon, vises alle bestillingerne som er kommet ind fra appen.

Se informationer omkring bestillingen: Bestillings dato samt tid, samt de vare som bestillingen indeholder.

Bestillingen kan nu markeres som set, og kan enten godkendes eller afvises. Herefter modtager kunden en notifikation fra boden.

Klargøring hent selv

Bestillingen sendes til videre

Bestillingen sendes nu til enten køkkenet hvis den skal tilberedes først, ellers sendes til en bar som kan klargøre varen.

Når bestillingen er klar, trykkes der på Send notifikation, og kunden modtager nu en besked om at bestillingen er klar til afhentning.

Derefter trykkes der på klarmeld, og bestillingen fjernes fra listen.

Afslut bestilling

Bestillingen er serveret / hentet

Når kunden kommer og henter bestillingen, vises kvitteringen fra appen, og bestillingen kan markeres som udleveret.

Rabatter og loyalitetsprogram

Rabat

Opret værdikupon

I kassesystemet kan der oprettes værdikuponer som kunderne kan bruge ved bestillinger fra appen.

Vælg en dato for gyldighed, vælg om det er en bestemt vare, eller en produktkategori som rabatten skal gælde for.

Vælg om rabatten er i procenter, eller et fast beløb af ordren.

Kunder kan nu bruge værdikuponen i deres app ved næste ordre, eller inden for gyldighedsperioden.

Rabat

Loyalitetsprogram

I kassesystemet kan der oprettes loyalitetsprogrammer som kunderne kan bruge ved bestillinger fra appen.

Opret fx et program hvor kunden får 1 point, for hver 25 kr. de køber uanset produkt, eller begræns programmet til enkelte produkter.

Kunden kan så bruge deres optjente point, 1 point = 1 kr. som så kan trækkes fra fremtidige bestillinger.

Rabat

Stempelkort

I kassesystemet kan der oprettes stempelkort som kunderne kan bruge ved bestillinger fra appen.

Opret fx et stempelkort hvor kunden får hvert 10. produkt gratis. Vælg hvilke produkter som kortet gælder for.

Du kan oprette lige så mange stempelkort som du ønsker, samt angiv en gyldighedsperiode.