Tjener system

Tag dit kassesystem med i lommen, alle funktioner kan køre fra en smartphone, så du ikke er tvunget til at stå oppe ved en kasseterminal.

Salg

Nemt og overskueligt salgsværktøj

Tag dit kassesystem med hen til dine kunder og opret bestillingen ved bordet. Bestillingen sendes efter oprettelsen videre til enten kokken eller en bartender, alt efter hvad bestillingen indeholder.

Tjeneren

Bestillinger, der er klar til servering

Her vises alle bestillinger, der er klar til at blive serveret. Det omfatter alle varer, som er oprettet uden behov for forberedelse. De bestillinger, der kræver tilberedning i køkkenet, kommer først på kokkens liste - og når kokken har markeret dem ”klar”, kommer de på tjenerens liste, så tjeneren kan afhente og servere for gæsten ved bordet.

Når der indgår en ny bestilling til baren, blinker ikonet for bartenderen i topbjælken. Når bartenderen har markeret bestillingen som ”set”, stopper den med at blinke.

Når bestillingen er serveret for gæsten, markeres den som klarmeldt, og den forsvinder fra listen.

Hjælper tjeneren

Føj til

Vælges ”Føj til” kan bestillingen tilføjes til et bord, Værelse, Kredit (en kunde som er oprettet, og må købe på kredit), ansat eller et selskab.

Hjælper tjeneren

Valgmuligheder

Vælger tjeneren f.eks. en steak, spørger systemet ind til hvilken sauce (hvis der er oprettet flere valgmuligheder).

Hjælper tjeneren

Tilbehør

Hvis der på staeken er valgt at der kan vælges tilbehør, giver systemet tjeneren mulighed for til eller fravalg af tilbehør.

Hjælper tjeneren

Tilberednings muligheder

Systemet husker tjeneren på at få kunden til at tage stilling til tilberedningen af den valgte steak.

Hjælper tjeneren

Føj til

Vælges ”Føj til” kan bestillingen tilføjes til et bord, Værelse, Kredit (en kunde som er oprettet, og må købe på kredit), ansat eller et selskab.

Hjælper tjeneren

Valgmuligheder

Vælger tjeneren f.eks. en steak, spørger systemet ind til hvilken sauce (hvis der er oprettet flere valgmuligheder).

Vi giver dig det fulde overblik over din restaurant
Du kan samle flere systemer i et nemt og brugervenlig system, det giver effektivitet

Bestillinger fra App

Godkend eller afvis

Alle bestillinger, der indgår via App’en, vises i en liste her. Nu kan en medarbejder enten godkende eller afvise bestillingen - eller tilbyde gæsten et alternativt tidspunkt (typisk ved spidsbelastningsperioder).

Når bestillingen er godkendt, får gæsten en notifikation med en bekræftelse på klokkeslæt, dato, vare(r) og pris(er), og bestillingen sendes videre til kokken og/eller en bartender – alt efter, hvad bestillingen indeholder.

Bord bookinger

Find hurtigt et ledigt bord

I kalenderen kan der hurtigt dannes et overblik over, hvilke borde der er reserveret og hvilke borde, der stadig er ledige.

Kommer der en gæst ind fra gaden, oprettes der en bord-booking manuelt. Alternativt kan man under ”salg” tilføje en bestilling til et bord: Idet, det anviste bord jo endnu står som ”ledigt”, oprettes der automatisk en booking på bordet med betegnelsen ”fra gaden”. Standardmæssigt dækker en booking over 1,5 time.

Bord

Afslut et bord

Her ser du alle varer, der er tilføjet bordet. Du kan udskrive en regning, som kan afleveres til gæsten. Der er mulighed for at splitte regningen mellem flere gæster, som let kan vælge, hvem der skal betale for de forskellige varer – eller der kan laves en anden fordeling af regningens totalbeløb mellem de forskellige gæster.