Opret bestilling
Betal
Betal via kredit kort eller MobilePay.
Få ordre fra bestillings-appen eller fra din hjemmeside direkte ind i kassesystemet, godkend, afvis eller forslå andet tidspunkt. Når bestillingen godkendes kan den enten printes på en bon printer eller vises i køkkenet via en køkken skærm.
BoB kassesystem er et moderne og intuitivt cloud baseret POS system, som blandt andet indeholder Salgsystem, Gavekort, Bordbooking, Arrangement styring, Kalender, Elektroniske eller udskrevne bonner til køkkenet eller tjenere, Vagtplaner, Time-registrering, Opskrifter, Rapporter, Dashboard, Statistikker samt meget mere.
Hos BoB kan du samle alle dine opgaver i ét system og sikre derved at det hele spiller sammen, og der ikke går data tabt mellem flere systemer som skal snakke sammen. Du slipper derved også for at skulle logge ind og ud af flere systemer for at lave opsætninger osv.
BoB systemet hjælper dig med at bevare overblikket over dine bestillinger, uanset om de skal leveres eller afhentes. Bestillingerne kan enten oprettes direkte i kassen eller kunderne kan oprette en bestilling direkte gennem vores bestillings-app, eller online.
Lad dine kunder bestille og betale direkte fra din egen hjemmeside, via et link til et elektronisk menukort.
LÆS MERE UNDER OVERSKRIFTEN KASSESYSTEMET
Når en bruger åbner BoB app’en, kan han/hun se alle tilmeldte restauranter, der ligger i nærheden. Du bliver synliggjort.
Kunden kan også søge efter en bestemt restaurant, eller find en restaurant ud fra f.eks. afstand, eller hvilke restauranter, der er åbne. Kunden kan også sortere efter bestemte kategorier som f.eks. steak, burger, sushi osv., så du hurtigt kan finde frem til en restaurant, dersom tilbyder det, kunden går efter -, selv om de er i en by, som de ikke kender.
Kunden kan se dit menukort, og oprette en bestilling til enten afhentning, levering eller i restauranten, kunden kan tilvælge ekstra tilbehør, eller fravælge ingredienser. Bestillingen betales, og vises derefter i kassesystemet hvor i kan godkende, afvise, eller forslå et andet tidspunkt, når i har godkendt bestilling, sendes der en kvittering til kunden igennem appen.
Når en bruger af BoB app’en har haft en god oplevelse hos jer, kan han/hun klikke på, at jeres sted eller bestemte ting fra jeres menukort anbefales. Man kan ikke give en negativ kritik.
Vi tager ingen gebyrer eller procentdele af bestillinger fra appen, men hvis kunden betaler igennem appen, tager Reepay et transaktionsgebyr for selve betalingen, som man kender det fra betalingsterminalerne.
Jeres gæster kan i BoB-app’en tilvælge jer som favoritsted. Det indebærer, at der kan sendes push-beskeder gennem BoB med information, der vedrører netop jeres sted. Hvis der er et event (fodboldkamp, koncert osv.) i nærheden, kunne I overveje at få sendt en push-besked ud til kunder, som har jer som favoritsted, med besked om, at I kører et særligt tilbud før eller efter event’et – for dermed at ”gå i symbiose” med event’et. Måske sender I dem via BoB-app’en en tidsbegrænset værdikupon til f.eks. en gratis sodavand eller på et betal for 1 og få 2 tilbud?
Kassesystemet
Salg-siden viser alle oprettede varer delt op under kategorier. Vælg en vare for at tilføje den til kurven. I kurven er det muligt at tilføje en kommentar til varen.
Tjeneren kan hurtigt vælge, hvilken kasse salget skal registreres i.
Alle varer kan oprettes med 2 priser; serveringsprisen i huset, eller prisen ud af huset. Skift hurtigt mellem priserne under kurven.
Markér bestillingen som leveret, så oprettes der ikke en bestilling til kokken eller tjeneren efterfølgende.
Via vores take away software er det muligt selv at oprette en take away bestilling direkte i kassen, når bestillingen er oprettet, kan enten en bestillings bon printes, eller hvis den elektroniske løsning er valg, kommer den i listen over bestillinger i køkkenet automatisk.
Vælg om bestillingen afhentes eller den skal leveres, systemet påføre selv et eventuelt leveringsgebyr på ordren hvis dette er sat op.
Under betalingssiden, vælges betalingsform; kontant, kreditkort eller værdikupon. Det er mulig at vælge flere betalingsmuligheder på samme bestilling.
Ved valg af værdikupon, skal kunden åbne App'en, dernæst indløse sin kupon, og herpå vise tjeneren koden, og beløbet svarende til værdien på kuponen fratrækkes nu bestillingen og kuponen fjernes i App'en.
Værdikuponer oprettes af restauranten selv, og sendes elektronisk til kunder som bruger App'en.
På kokkens skærm vises alle bestillinger. som er oprettet med krav om tilberedelse. Når kokken har tilberedt retterne på bestillingen, markeres de som ”klar”, og de kommer nu på tjenerens skærm som ”klar til servering”.
Kokken kan udvælge bestillinger, som kokken har gjort klar til servering, og gemme resten til senere, hvis bestillingen f.eks. indeholder både forret og hovedret.
Kokken kan i bunden af bestillingen se, hvor lang tid der er gået siden modtagelsen, samt fra hvilken tjener den er tilgået.
Alle bestillinger der kommer via App’en, vises i en liste her. Nu kan en medarbejder enten godkende eller afvise bestillingen, eller respondere med en alternativ dato/tid.
Når bestillingen er godkendt, får kunden en notifikation med en bekræftelse på tid, dato, vare og pris, og bestillingen sendes videre til kokken eller en tjener.
I liste over godkendte bestillinger, kan du hurtigt få overblikket over hvilke bestillinger som er klar, samt om de er betalt eller ikke.
Klik på en bestilling for at marker den som udleveret, så fjernes den fra listen.
Elektronisk menukort
Bestil fra hjemmesiden
Indsæt en knap på din egen hjemmeside som sender gæsten ind på det elektroniske menukort.
Kunden skal vælge hent selv samt ønsket afhentningstid, eller de kan vælge udbringning hvis i tilbyder dette.
Nu kan gæsten slev oprette sin bestilling og betale, derefter kommer bestillingen direkte ind i kassesystemet og videre ud til køkkenet eller en tjener.
Bestillings-app
Søg efter en bestemt restaurant, eller find en restaurant ud fra f.eks. afstand, efter hvilke restauranter, der er åbne, eller efter dine favoritter.
Du kan også sortere efter bestemte kateagorier som f.eks.x steak, burger, sushi osv., så du hurtigt kan finde frem til en restaurant, dersom tilbyder det, du ønskgår efter -, selv om du er i en by, som du ikke kender.
Vælg om du leder efter forretter, hovedretter eller du bare trænger til noget at drikke.
Du kan altid se dine aktive bestillinger samt kvitteringer. Her kan du også finde alle historiske bestillinger.
Restauranterne kan oprette rabatkuponer, som restauranten kan sende elektronisk til udvalgte kunder/gæster, som så kan benytte disse kuponer ved en fremtidig bestilling.
Du får en notifikation (push-besked) på din smartphone, når din bestilling er klar til afhentning, eller når der kommer svar fra restauranten.
Rabatter og loyalitetsprogram
I kassesystemet kan der oprettes værdikuponer som kunderne kan bruge ved bestillinger fra appen.
Vælg en dato for gyldighed, vælg om det er en bestemt vare, eller en produktkategori som rabatten skal gælde for.
Vælg om rabatten er i procenter, eller et fast beløb af ordren.
Kunder kan nu bruge værdikuponen i deres app ved næste ordre, eller inden for gyldighedsperioden.
I kassesystemet kan der oprettes loyalitetsprogrammer som kunderne kan bruge ved bestillinger fra appen.
Opret fx et program hvor kunden får 1 point, for hver 25 kr. de køber uanset produkt, eller begræns programmet til enkelte produkter.
Kunden kan så bruge deres optjente point, 1 point = 1 kr. som så kan trækkes fra fremtidige bestillinger.
I kassesystemet kan der oprettes stempelkort som kunderne kan bruge ved bestillinger fra appen.
Opret fx et stempelkort hvor kunden får hvert 10. produkt gratis. Vælg hvilke produkter som kortet gælder for.
Du kan oprette lige så mange stempelkort som du ønsker, samt angiv en gyldighedsperiode.